Jak Cię widzą, tak Cię piszą - mówi jedno z najbardziej znanych przysłów polskich. Zasada ta nie dotyczy tylko ludzi, każdego z nas z osobna, ale dotyczy także firm, organizacji, przedsiębiorstw, korporacji. To, w jaki sposób firma prezentuje się klientom, ma bardzo duży wpływ na jej odbiór. Niestety, reklama działa w ten sposób, że nawet najlepszy produkt ma bardzo małe szanse przebicia się pośród konkurencji, jeśli nie zostanie odpowiednio zareklamowany – opakowany, przedstawiony i sprzedany. Nie bez powodu w firmach, nad reklamą i wypromowaniem produktów, pracują grupy świetlnie przeszkolonych w tym celu fachowców.

Sukces odnosi zazwyczaj ta firma, która po pierwsze, odnajdzie najlepszy dla prowadzonej działalności sposób na reklamę, po drugie,  jak najlepiej oceni target, do którego kieruje swoje produkty i usługi, a po trzecie, wymyśli chwytliwą kampanie reklamową. Żadna z tych czynności nie jest łatwa, wymaga dogłębnej analizy produktów, klientów oraz rynku. Często potrzebna jest wiedza osób znających się na reklamie, PRowców, socjologów, a nawet psychologów. Okazuje się, że obecnie, kiedy dostąp do Internetu ma prawie każdy z nas, bardzo skuteczną formą reklamy jest film, tym bardziej, że jego promocja i emisja w sieci wiążą się z bardzo niskimi kosztami.

filmyimage

Jeszcze kilkanaście lat temu, aby firma mogła w ogóle pomyśleć o realizacji filmu reklamowego, ba! krótkiego, kilkusekundowego nawet spotu, musiała zgromadzić niemałe fundusze. Dziś, medium nie są jedynie telewizja i radio, a na tego typu reklamę może pozwolić sobie niemal każdy przedsiębiorca, który czuje, że film może przynieść mu wymierne korzyści. Rodzajów filmów reklamowych jest wiele, jednym z najciekawszych, ale też przynoszących zysk (nie tylko finansowy), jest film wizerunkowy.

Czym są filmy wizerunkowe?

Film wizerunkowy pozwala na przedstawienie firmy – jej historii, sposobu działania, produktów i usług, działań pracowników, hierarchii – w najkorzystniejszym świetle. Przed przystąpieniem do pracy, musi zostać opracowany rzetelny, dokładny i profesjonalny scenariusz, w którym zostanie przedstawiony nie tylko sposób realizacji filmu, ale przede wszystkie cele, na który jest on nastawiony, a więc promowanie firmy ogólnie, jej produktu, wydarzenia lub nowych usług. Powinien również uwzględniać motywację oraz integrację pracowników wewnątrz firmy. Film powinien ukazywać atuty firmy, pozytywne i zaskakujące wyniki, jej innowacyjność, a wszystko to w ciekawej i atrakcyjnej formie, która będzie przystępna w odbiorze.

Filmy wizerunkowe mają bardzo dużą przewagę nad innymi formami reklamy, w tym nad innym rodzajem filmów. Dlaczego? Klient zamawiający tę formę audiowizualną, ma nieograniczone do niej prawa. Co za tym idzie, może wydawać je na różnych nośnikach, publikować, emitować, ale także prezentować na zjazdach firmy, szkoleniach, targach oraz kongresach. Film wizerunkowy może zostać opublikowany na stronie internetowej firmy, może być odtwarzany wielokrotnie z różnych urządzeń przenośnych. Dzięki temu, staje się on nie jednorazowym aktem reklamowym, ale materiałem, który może posłużyć firmie wielokrotnie.

Tego typu film powinien zostać przygotowany przez profesjonalną firmę, która zajmowała się już podobnymi zleceniami i posiada doświadczenie. Wymagany jest także wysokiej klasy sprzęt oraz narzędzia, dlatego wybieraj jedynie sprawdzone firmy. Nawet bardzo dobrze przemyślany film, przygotowany od strony merytorycznej, jeżeli nie będzie miał odpowiedniej oprawy technicznej – nie zwróci na siebie uwagi Twojego klienta.

Zapraszamy do zapoznania się z ofertą krotkieformy.pl – profesjonalne filmy wizerunkowe.